Tema „Gėlių raštai“ ir laimingosios kortos

Kai už lango (Lietuvoje) kas 10 minučių keičiasi metų laikai ir nosies nesinori kišti į lauką bent jau žaidimas pasiūlo pajausti pavasarinę nuotaiką su tema „Gėlių raštai“. Pati tema visai nebloga bei nesunkiai įgyvendinama deriniu 😊

Bet iš to paprastumo ir lengvumo galima per daug įsijaust ir nusvilt kol galiausiai naują derinį reikia kurt 🙄 Šitaip šiandien nutiko man, tuoj papasakosiu ir jums 😄

Tai va, labai norėjau panaudoti suknelę iš laimingųjų kortų 5 kaladės, nes jau ilgą laiką ji pas mane „marinuojasi" drabžinėje. Atrodė visai tinkanti, su gėlių motyvais. Apklijavau suknelę kitais akcentais ir gavosi gėlių fėja 😅Paleidau tokią išvaizdą į GK teismą (kažkaip man grožio konkursus norisi vadinti būtent taip 😅), bet ten mano fėja didelio palaikymo nesulaukė. 


Matyt, persistengiau su kūryba, todėl teko žygiuoti atgal į drabužinę. Antram dubliui sukūriau kur kas žemiškesnį derinį. Šitas variantas labiau pasiteisino. Tai dabar net nežinau, ar fėja buvo negraži, ar originalumas neįvertintas 😕

Tai tiek apie šios dienos temą ir mano „nuotykius“. 

Pabaigai, kad jau užsiminiau apie laimingąsias kortas, tai klausimas jums: 

Ar dažnai jas verčiate? Gal yra koks nors daiktas, kurį labai norite laimėti, bet niekaip nepavyksta atversti? Gal žinote kokią nors taktiką, kaip atversti geresnius prizus? 

Kviečiu pasidalinti įžvalgomis komentaruose 😊

Kalbant apie mane, tai aš tokį daiktą tikrai turiu, bet niekaip nepavyksta laimėti. Tai būtų cigaras iš 4 kaladės.. Svaigstu jau ilgai kaip jį naudočiau deriniuose, bet pirmiau reikia, kad jis atsidurtų pas mane drabužinėje kaip nors. Gal kas padovanosit? 😂

.

Komentarai

  1. Off, man tai ši tema buvo peilis. Prieš ją mano drabužinė atrodė tokia skurdi... :D ką bežiūrėčiau, tai man niekas netinka, dėliojau tris derinius - visi blogi. Dabartinę suknelę, tai praėjus penkis kartus buvau, uždėjau, nuėmiau, uždėjau, nuėmiau. Buvau parinkus iš fėjų kolekcijos su gėlėm, bet pagalvojau, jog gali prisiknist, jog ne raštai, o gėlės, tai ir vėl nuėmiau. Žodžiu, ilgai užtrukau kol radau tinkamą derinį xD na, o tavo derinukas nuostabus <3 gaila nesutikau gk, tikrai būčiau balsavus, nes daugumos derinukai nėra tokie įspūdingi, koks tavasis *-*

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Tema „Pop menas“

Tema „Zodiako ženklai“ arba senų derinių panaudojimas

Tema „Raudonasis kilimas“