Tema „Zodiako ženklai“ arba senų derinių panaudojimas

Bent jau man kiekvieną dieną einant pažiūrėti naujos GK temos norisi laikyti „čiūrikus“, kad tema nebūtų rožinė, princesiška ar kažkas iš tos pačios operos 😑 Na, šiandien galima sakyti, kad pasisekė- visai įdomi, fantastinė tema  😊

„Laimei, neseniai butike ištraukiau zodiako ženklų kolekciją“ - pagalvojau aš pamačius šios dienos temą 😅 Prieš tai kažko super gerai tinkančio šiai temai drabužinėje nebūčiau radus. Na, nebent koks šaulio lankas su strėlėm 😀 Tad, galima teigti, kad butikas mane išgelbėjo 😎
 
Taigi, pasirinkau skorpiono zodiako ženklą. O žinot kodėl? Ne, mano zodiakas ne skorpionas. Kitas spėjimas? 😂
 
 
 
Tiesa ta, kad derinį drabužinėje jau turėjau 🙄 Tik kurtą, jei neklystu, temai „Fantazija“. Apskritai, kai žaidime atsirado grožio konkursai, tai ir pas mane drabužinėje derinių saugykloje įsivyravo tvarka. Nebėra jokių „hfjddjkk“ ir pan. pavadinimų deriniams, o ir ši funkcija tapo žymiai dažniau naudojama nei anksčiau 😃 Tvarkingai pavadinti kiekvienos temos deriniai. 
 
Kai tingisi kurti derinį, o tema jau kažkada buvus, galima derinį išsitraukti iš drabužinės ir su keletu modifikacijų arba be jų priduoti GK teismui 😅 Dar ypač, jei buvo sukurtas koks nors šedevras 😀

Ech, turbūt pasakysit „Na ir tinginė...“, bet galbūt ne aš viena tokia? Gal ir jūs retkarčiais panaudojat derinius iš archyvo? Pasidalinkit savo patirtimi komentaruose 😀

P.S. Būtų smagu, jei rašydami komentarus, pasirašytumėt ir savo lėlės vardą, kad būtų aišku, kas rašė ir būtų galima apsilankyti profilyje. Vakarykštėje temoje norėjau užsukt, bet nežinojau kas rašo 😞


Komentarai

  1. Aš zodiako kolekciją išpirkau dar tada, kai ją gavom pirmą kartą. Tai ir susidėjus buvau visus zodiako ženklus ir užvardinus, tai jie iki šiol guli visi 12 ženklų, tai kai ateina gk tokia tema, žygiuoju per pusę aprangų (nes pasimokiau kiekvieną išsaugot) ir išsirenku, kad po pirmos galėčiau įvykdyt užduotį, o kau dieną dadedu kokių detalių ar pakeičiu į kitą zodiaką, nes teisėjos vargiai mačiusios kokį jautį ar vėžį:D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš atsimenu, kai ji buvo pirmą kartą, bet kažkodėl nedaug nusipirkau daiktų. Turbūt dėl to, kad dar tada visokie fantasy deriniai nepatiko man, nemokėjau jų sukonstruot, tai galvojau ir nepanaudosiu niekad tų daiktų :D O dabar priešingai, fantasy, nežemiški deriniai labai patinka :D Keista, kad taip skonis deriniam kinta :D

      Panaikinti
  2. oi, aš tai per didelė tinginė ir užuomarša, kad gerus derinius išsisaugočiau :D nervinuosi, kai pasitaiko jau buvus tema, o man nebepavyksta nieko doro sukurti kaip anąkart, kad įtikčiau teisėjoms.. fotografuoti irgi ne visus derinius fotografuoju, nes nu "reikia pasitaupyti nuotraukų vietas geresniems deriniams" :D iš dalies, dėl to žaidimas taip mane ir žavi, jog kiekvieną kartą gali ką nors naujo sukurti, kad ir ta pačia tema (jei, žinoma, turite gausų garderobą :D).
    zodiakų tema jau ne pirmą ir ne antrą kartą pasirodo, bet kiekvienąkart vis sau neįtinku, kad išsaugočiau derinius, mat iš zodiakų kolekcijos mažai gėrio spėjau prigriebti :/ pavydžiu visų tų skorpiono stiklo rutulių, perukų su ragais, svarstyklių.. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mat kaip.. Tada taip išeina, kad čia aš kaip tik ne tinginė, kad sugebu išsaugot tvarkingai derinius archyve :D
      Kažkaip visus kartus, kai ji buvo žaidime praleidau, tai man ji pirmą kartą. Matyt, visi tie kartai buvo tada, kai nežaidžiau :D

      Panaikinti
  3. Uuuu, labai geras įrašas, ta va štai kokie mano įvikiai šiandien buvo: aš sedėjau su drauge šiandien discorde ir dejavau, kaip šūdina man, nes nieko susijusio su zodiaku neturiu, sako: tai užsidėk undinės uodega ir būk žuvim, aš galvoju, nu ot protingas žmogus pasitaikė... kaip ir sakai, iš archyvo pasiemiau seną seną outfitą undinėlės, užsidėjau ir dabar 9/10 kovų laimiu :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nu va, ką ir sakau, kad turėt tvarkingą archyvą labai gerai, kai užeina tinginyys ar blokas fantazijai :D Ir smagu žinot, kad ne aš viena šitaip retkarčiais padarau :D

      Panaikinti
  4. Šiandien koks pasisekimas pas mane. Irgi neseniai zodiakų kolekciją ištraukiau, tai pasismaginau šiandien. Ir undinės uodegą užsitempiau, ir žuvis skraidančias ir dar melsvą suknią nu ir pirmyn. :D Ale gerai sekasi. Įkvėpei dabar mane susitvarkyt savo derinius, nes kokia penki su panašiais pavadinimais yra tokiais kaip: violetine, violetin, violetineee ir t.t :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir man labai smagu, kad puikiai einasi tau ^^
      Hehe, žiūriu, čia užkrėsiu tuoj visas(-us) derinių tvarkymosi manija :D

      Panaikinti
  5. Dažnai sukuriu derinukus ir juos aš išsaugoju, jei esu labai didi tinginė papraščiausiai panaudoju tą patį derinuką ( modifikuoju dar biškį ), nors ir esu jau panaudojus :D Turiu ir žuvytes, ir avina, o dabar esu dvynys :D Įdomus įrašas, kažkaip gera žinoti, kad aš ne tokia viena :D man dažnai pritrūksta idėjų, kai tokios temos būna.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Nanja, kad užsukai :) O taip, man irgi smagu žinoti, kad atsirado daugiau tokių derinių archyvatorių „juodai dienai“ :D

      Panaikinti
  6. Dėl derinių pavadinimų tai pasitaikydavo, kad kelias raides palikdavau, kai nesugalvodavau kaip įvardinti. Žinoma išsaugodavau tik tuos kur daugiau darbo įdėdavau, nes kaip ne sena žaidėja, tai dar "pakabų" derinukams per daugiausiai neprisirinkusi :D kai kurioms temoms pasukti galvą tikrai reikia, nes norisi išskirtinumo kažkokio bent :) su zodiakais jau lengviau buvo, kai radau ką pritaikyti, žinoma kolekcija irgi nepamaišytų butike jei atsirastų :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pas manę tų pakabų daug, tik, kaip ir minėjau įraše, visai neseniai jas pradėjau naudot pagal paskirtį. Taip tai kabėjo drabužinėj tuščios :D Na, tikiu, kad laikui bėgant prisirinksi pakabų ir turėsi derinių kolekciją :))

      Panaikinti
  7. Aš beveik visada išsitraukiu senus derinius grožio konkursams :D Nepavadinčiau to tingumu, mane kaip tik džiugina tai, kad galima savo senus šedevrus vėl panaudoti ir iškelti į dienos šviesą. Taipogi, nebeturiu įpročio saugoti derinius, visai buvau pamiršusi, kad tokia funkcija egzistuoja. Viskas keliauja į mano galeriją, į kurią daugiausia investuoju :D
    P.S. Labai smagu, Storma, kad grįžai prie blogo rašymo. Jau buvau pasiilgusi to žaidime :D Sėkmės ^^
    -Fredereka

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man irgi tavo versija priimtinesnė, kad čia joks tingumas :D Na, bent jau, manau, labai gražią galeriją turi po tokių investicijų :) Reikės tuoj pat nueit pas tave į galeriją ir pasižiūrėt :D
      Ačiū, Fredereka, kad užsukai :) Lauksiu kitų tavo apsilankymų ;)

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Tema „Pop menas“

Tema „Raudonasis kilimas“