Tema „Odė madai“

Atsiradus naujai kolekcijai tik dienų klausimas, kada sulauksime būtent su kolekcija susijusios temos. Šiandien būtent tokia diena. 

Prisipažinsiu, nesu tokių „kolekcinių-žaidiminių“ temų mėgėja. Kažkaip nesinori imti ir naudoti iš karto naujų daiktų ir kurti derinius su tikslu nenatūraliai panaudoti kuo daugiau naujų daiktų, kad būtų aišku, jog derinys būtent kolekcijos rezultatas 🙄 Jei šitas reikalavimas neišpildomas ir panaudoti kolekcijos drabužiai nėra aiškiai matomi, iškyla grėsmė, kad kuri nors teisėja netyčia  pagalvos, jog nepakankamai šlovingai skiriate odę madai bent jau šiuo atveju 😅 Aišku, juokauju. Bet turbūt sutiksite, kad norint pakelta galva žygiuoti į grožio teismo salę reikia, kad kolekcija būtų aiškiai matoma derinyje 😀

Viskas gerai tuo atveju, jei kolekcija patiko ir daug daiktų yra verti vietos drabužinėje.Bet šį kartą apie kolekciją „Odė madai“ to pasakyti negalėčiau. Turbūt kyla klausimas, kas man šitaip nepatiko. Tuoj paaiškinsiu 😀


Na, dabar kai sudėjau visus bent kiek nors patinkančius daiktus į vieną nuotrauką, tai gal situacija nėra tokia bloga, kaip atrodė iš pradžių. Tačiau, kaip bebūtų, nežinau, gal čia aš kažkokia labai išranki pasidarius, bet kolekcija manęs nesužavėjo. Kas patinka iš jos, tai tubūt tik aksesuarai ir batai. Na, bet lėlės su batais, diržu ir rankine į GK teismą neišleisi. Tai teko dar ir suknelę išsirinkt. Iš trijų kolekcijos suknelių bent man dvi yra panašesnės į naktinius, tad pasirinkau trečią variantą 😀


Tai va, tiek žinių iš manęs šiandien. Įrašas gavosi nelabai pozityvus, galbūt šiek tiek kandus, bet tokios mintys sukosi galvoje nuo pat to laiko, kai į žaidimą buvo įkelta ši kolekcija 😑

O kokia jūsų nuomonė apie šią kolekciją? Arba apie tokias mano aptartas„kolekcines-žaidimines“ temas grožio konkursuose? Pasidalinkit komentaruose 😊

Beje, visai kitas vaizdas ir atmosfera, kai po praėjusiu įrašu komentaruose pasirašėte savo lėlių vardus. Ačiū. Gaunasi vos ne diskusijų forumas. Džiugu 😊



Komentarai

  1. Kai LP adminai į fb įkėlė artėjančią kolekciją, tai iš pradžių manęs nežavėjo, nu tik tas kombis patiko, bet paskui kai gavom kolekciją, tai buvau nemažai rūbų išsirinkus už safus, susidėjau visus į krepšelį ir pradėjau dėliot derinukus, tai pasirinkau platėjančias kelnes, kombį, palaidinę ant šleikučių ir su viena rankove. Batai visi baisūs buvo, tai pasigailėjau, kad pirkau, nors gal kada juos kur ir pritaikysiu. :D Iš aksesuarų išsirinkau tą skrybelytę, apyrankę, rankinę ir kaklo papuošalą.:D Suknelės kaip ir sakei, užnešė į naktinius, tai nepirkau visai.:D Šiaip buvau nustebus, kad man tiek rūbų už safus patiko, nes paskutiniu laiku iš kolekcijų pagrinde pirkdavau rūbus už safus.:D

    AtsakytiPanaikinti
  2. o aš užsidėjau batus tuos pačius kaip tu ir kelnias platėjančias ir viskas, žinok GK teismui patiko mano derinys, kartais daug detalių nereik dėti iš kolekcijos, reikia "gražiai" padaryti xddd na o tavo derinukas man labai patiko, suknelė čia labai dera, ypač kepurė, jos aš niekur neraščiau kur užsidėt, nors gal reikėtų vadinti skrybele... koks skirtumas, esmė ta pati :Ddd prie to pačio pridėsiu ir skundą šiai kolekcijai ;DDD suknelės atrodo kaip naktiniai, kaip ir sakei, tap pat tie batai JIE NE JUODI, jie grynos pilkos spalvos, ne pirmas kartais kai nupiešiami "juodi" batai šviesesne už baltą spalvą (aišku čia juokas buvo ;DDD) bet labai nervuoja kai suderini juos su kažkuo juodu ir pamatai nu nifiga jie nejuodi xdd tai va tiek iš mano pusės <3 nuostabus įrašas, toliau varyk!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Halcyon :) Kažkada tą skrybėlę naudodavau dažniau, bet tas gan seniai buvo. Dabar kurdama derinį kažkaip ją prisiminiau ir išsitraukiau iš drabužinės gilumos. Ir dabar vis dar ji mano lėlei tinka :D Apskritai, fun fact, bet mano daugumo derinių su kepurėm, vien galeriją peržvelgus, labai ryškiai matosi, kokia aš kepurių fanė ;DD

      Panaikinti
  3. Man tai aksesuarai iš kolekcijos labai patiko. Suknios tos tai tikrai kaip naktiniai... Man tai pritrūko kokio sijonuko, nes pėdkelnės gražios baisiai buvo, o nėra kur dėti jų, nes suknelės tokios mech. Todėl teko labai smarkiai padirbėt, kol iškapsčiau, kas tiktų prie tų palaidinių. Tai atkasiau šortus neaišku kokio senumo, nu ir pirmyn. :D
    O šiaip tai norėjau pagirti tave, kad vat mus džiugini postais, nes tikrai labai malonu pasiskaityt ir dar būti išgirstai. <3

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, Gervazija :) Man irgi labai smagu, kad užsukat paskaityti ;)

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Tema „Pop menas“

Tema „Zodiako ženklai“ arba senų derinių panaudojimas

Tema „Raudonasis kilimas“