Tema „Muzikos festivalis“

Sveiki!

Vakar skaitėme manga komiksus, o šiandien GK keliaujame į virtualų muzikos festivalį 😀 O aš ir vėl turiu priekaištų dėl temos, tiksliau dėl jos supratimo 😅 

Turbūt daug kas pasakys: „Ko čia ta Storma vėl kabinėjasi?“, bet kitaip negaliu 😂 Jau kad šitas blog'as egzistuoja, tai ir išsakau, ką galvoju 😄 

Šįkart iš žaidimo komandos pusės sakyčiau, kad iš dalies viskas gerai, tačiau apie žaidėjas to pasakyti negaliu. Situacija lygiai tokia pati kaip ir su tema „Vestuvių vakarėlis“. Ten, kaip turbūt prisimenat, buvo daug nuotakų ir mažai svečių. Šiuo atveju, šiandien turime daug muzikančių ir mažai žiūrovų 😑 

Problema tame, kad turbūt daug kas atkreipė dėmesį tik į pirmą temos žodį „Muzikos“, o „festivalis“ liko kažkur toli toli... 😃 Mano nuomone, šiandien deriniai turėtų skleisti muzikos festivalio vibe'ą, o ne rodyti muzikos instrumentų arsenalą- gitaras, būgnus, violančeles, smuikus ir t.t. Suprantu, kad muzikos festivalių žanrų gali būti įvairių, bet vis tiek, manau, kad šiandien GK instrumentams ne vieta. Na, nebent jie gražiai įsipaišo į festivališką derinį. 

Reziumuojant, kaip visada, bandos jausmas nugalėjo. Tokiais atvejais GK
galioja viena paprasta taisyklė:

„Renkis taip, kaip rengiasi visos“ 

Ir viskas tuo pasakyta...

Kaip bebūtų, šia tasykle pasinaudojau ir aš ir iš drabužinės išsitraukiau gitarą. Gal kas nori su manim pakoncertuot prieš tuščią auditoriją? 😂 Nes gi GK visos (beveik) muzikantės 😑

Kodėl „beveik“? Na, visad atsiranda drąsesnių žaidėjų, kurios nebijo temą išpildyti savaip. Šiuo atveju, užmačiau Lunalight derinį. Turbūt sutiksite, kad derinys puikus, o muzikos festivalio vibe'as taip pat stiprus 😊

Įrašo komentaruose kviečiu pasidalinti įžvalgomis, kaip jūsų nuomone, ši tema turėjo būti įvykdyta? Gal čia visas taip užsipuoliau be reikalo? Kaip visada, tikiuosi, kad ne 😅

Komentarai

  1. Oj ne, Stormuk, ne be reikalo užsipuolei :D laukiau šio įrašo, kad ir aš galėčiau išsilieti ir pasipiktinti, kad mano Mel nežino jau pagal kokią muziką bešokti, nes tiek daug grojančių, kad neatsirenku :D Gal tame ir bėda, kad galbūt labiau su temų supratimu ir suvokimu problemos yra, o ne su pačiomis temomis? :D Ne kartą pagalvojusi esu, kad perskaito tik vieną temos žodį, arba dar geriau puse jo :D tai va, šiandien aš sakiau bandos neseksiu ir būsiu festivalio dalyvė, jau kaip eisis GK taip :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Uh, puiku tada, kad ne man vienai tas užkliuvo :D Kad laukei įrašo, tai turbūt nujautei, kad jis bus ir būtent apie tai :D Manau, nepamaišytų koks nors trumpas aprašymas prie temų :D Tada būtų lengviau suprast, ko norima. Bet irgi, jei yra tokių, kad ne visą temą perskaito, tai vargu, ar skaitys aprašymą.
      Tai super, kad nesekei bandos. Užsuksiu būtinai pas tave į profilį :)

      Panaikinti
  2. Labai tau pritariu!! Aš galvojau, kad viena piktinosi dėl tokių nesusipratimų, ačiū kad į metai savo blogą į komentuos :p
    Aš ir apsirengiau "dalyvautoja" tik nežinau ar festivalio, per ma rengiuosi taip, kaip ir pati rengciausi arba bandau išpildyti tai ko galbūt nedrįsčiau, tad nuoširdžiai festivalyje nesu buvus (geda, bet nelabai) bet undergroundiniai reivai!! Čia mano vieta, ten jaučiuosi sava, psichodeline muzika and other stuff, oh my, how much I miss this :') tai taip ir apsirengiau, kaip reivo festivaliui :D linkėjimai nuo Michellos, nice blogas ����

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas, Michella :D Smagu, kad pavyko prisikviesti tave į blog'ą. Ne visada komentarai suveikia, bet šiuo atveju jis pasiekė tikslą :D
      Lauksiu sugrįžtant ;)

      Panaikinti
  3. Nežinau, manau, kad žmonės išgirdę žodius "muzikos festivalis" visada pagalvoja apie savo mėgstamus atlikėjus, juk kažkaip labiau iš koncertų atsimeni, kaip atrodė tavo dievukas (-ai), o ne kaip pats buvai apsirengęs, ar koks jau kominis bičas krūmuose. Tame šiaip ir yra linksmybė šitų temų - lavina mąstymą. Man mintyse buvo - muzikantas, fanai ir apsauginiai prie scenos stovintys. Kitą vartus - visada čia laimi banalumas. Reikia varyt derinį kuo tiesmukiškiau, nes kitaip gali likti nesuprasta. Pvz, buvo tema su Azija. Nu ir aš gi aprengiau paną, kaip bičą iš Tibeto ir ką manai, o gi likau nesuprasta tarp tų visų japonių ir kinių, nors Azija gi didelė, apima ir Rusiją, ir Kiniją, ir Korėjas... Pasirinkti yra ką, bet jei nežaisi su banda - nelaimėsi.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, taip, Chade. Yra tiesos ir tame, ką tu sakai. Kiekviena gali temą interpretuot savaip, tik ne visada tokios interpretacijos bus suprastos. Tuo labiau, kad teisėjaujant nugalėtojos išrinkimui skriama palyginus nedaug laiko. Ne visada spėji įsigilint į derinius ir „pagaut“ mintį.
      Aš atsimenu mokyklos temai neseniai pavaizdavau mokinę iš Hogvartso, tai lygiai taip pat nesuprasta likau, nors man asmeniškai toks temos atitikimas atrodė originalus :D

      Panaikinti
  4. Prisipažinsiu, kad pamačius temą užsiėmiau už galvos, nes neįsivaizdavau kaip turėtų rengtis lėlę per festivalį, todėl net nesistengiau, įbrukau gitarą ir kimarinau patenkinta, nes man konkretus vėžys galvot naujas temas, jei nieko panašaus neturiu išsisaugojus, kai tokios krūvos įvairaus š drabužinėj. Tad aš prisidedu prie 100 muzikančių, grojančių porai žiūrovių xD

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Tema „Zodiako ženklai“ arba senų derinių panaudojimas

Tema „Pop menas“

Tema „Raudonasis kilimas“