Tema „Holivudo žvaigždės“

Hey!

Kažkaip net nustebau, kad šiandienos tema „Holivudo žvaigždės“ 😄 Tikrai jau galvojau, kad šiandien bus tema, susijusi su žaidimu „Bohemiškas miško nuotykis“. Atrodo, labai ilgai turim šitą žaidimą, tai ir temai jau laikas. Teleporteriai žaidime užsibūna ilgiausiai, turbūt dėl to taip ir pasirodė man 😀 Na, bet jei ne šiandien, tai tada greitu metu 😄

Taigi, vietoj bohemiškų nuotykių miške, šiandien drabužinėje reikėjo ieškoti suknelės. Visos panašiom temom dažniausiai naudojamos suknelės jau truputį nusibodę, tad nusprendžiau giliau pasikuisti drabužinėje ir rasti ką nors naujo. Ir radau.. Visai daili suknelė, ir dar su kojų poza, turėtų GK teisėjoms patikti 😅 

Na, o man ji ne visai patinka. Mano akimis žiūrint šitoje suknelėje kažkas negerai su krūtinės stritimi.
Keistokai žiūrisi. Jums irgi ar tik man? 😄

Kaip bebūtų, suknelės į šoną nepadėjau. Pabandžiau paslėpti tai, kas man nepatinka 😄 Na, gal pirminis variantas, jei būtų geriau nupieštas, būtų geresnis, bet mano „patobulinta“ suknelė irgi pusė velnio. Sueis... 😂

Tiek šiandien iš manęs. Gavosi nors ir neilgas, bet egzistuojantis įrašas 😅



Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Tema „Zodiako ženklai“ arba senų derinių panaudojimas

Tema „Pop menas“

Tema „Raudonasis kilimas“