Tema „Keliaujant į SPA“

 Labas visiems! 😊

Šiandien žaidimo komanda mums siūlo pasigražinti SPA procedūrose. Na, mes ir taip gražios, bet kvietimą priimsim 😄 Nors rinktis iš tikrųjų net negalim, GK liepia ir eini ruoštis į SPA 😅

Kurdama derinį vėl susidūriau su problemom. Jau tas gaunasi vos ne kasdienybė. Tai man žalia netinka, tai per daug išranki ir pan.. 😂

 Šiandien drabužinėje neradau..  Tiksliau radau...viso labo vieną kaukę. Juokinga tai, kad puikiai atsimenu, kad buvo žaidimas SPA tema, tikrai tuo metu žaidžiau. Bet sugebėjau laimėti tik vieną kaukę. Keista...

Bet lipdant derinį ir ta vienintelė turima kaukė niekaip netiko į derinį. Pačios kaukės dėl šviesaus įdegio beveik nesimatė, matėsi tik agurkai, kurie atrodė, kaip akiniai... 😑 

Kadangi norėjau, kad lėlės derinys būtų bent truputį susijęs su SPA, o ne su paplūdumiu, tai teko prieš SPA dar į soliariumą lėlę nuvesti 😅 Seniai naudojau tamsesnį įdegi, tai visai įdomiai ir neįprastai šiandien žiūrisi lėlė 😄

Įdomu, kaip seksis GK. Tik dar nesu tikra ar su agurkais ant akių mano lėlė apskritai ras kelią į GK 😂 Tikiuosi, viskas bus gerai ir traumų išvengsim 😅

Dar vienas keistas dalykas, ką pastebėjau šiandien kurdama derinį, tai keistos tuščios rankinės. Na, bent jau man tai juokingai jos nupieštos. Jau galėjo tikrai tas, kas piešė įterpti kokių nors siluetų viduje esančių daiktų 😅 Nes dabar, tai nei šis nei tas...

 

O ką jūs manote apie tokias tuščias rankines? Kaip sekėsi tvarkytis su šios dienos tema? 😀

 





Komentarai

  1. Šį kartą aš turbūt nesupratau temos, nes man "keliaujant į spa" skamba, kaip dar nebūnant pačiam pastate, bet jau netoli, namie susiruošus ir jau išėjus pro duris, o čia visas MA su tom agurkinėm kaukėm sėdi, kaip jau būtų atkeliavę į spą seniausiai ir pasimėgaut spėję malonumais kelias valandas. Čia visai tas pats, kaip ir su muzikos festivaliais, kai rašei, kad nepilnai temą paskaito, kažkodėl būtent čia aš taip ir jaučiuosi šiandien sėdint tarp tų "agurkinių". :D Aišku, nieko tame blogo, bet baisiai gaunu kailin, kad ne su maudymke ar chalatu esu. :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Iš tikrųjų, tai aš irgi prisidėčiau prie tavo požiūrio, kad dar turėtume būti tik pakeliui į SPA, o ne su kaukėm jau. Bet kai perskaičiau temą, tai jau supratau, kokie dominuos deriniai GK, tai labai ir nesistengiau sukurt kažko kitokio :D Čia reikėtų turbūt atskiro GK tom, kurios supranta temas tiksliai,o ne po vieną žodį. Tada negautumėm į kailį nuo bandos jausmo paveiktųjų :D

      Panaikinti
  2. Aš pamenu kai pirmą kartą ši tema pasitaikė, tai būtent kaip ir Chadė aš tik ėjau į spa ir taip pat gavau į kaulus :D tad jau šią temą pamačiusi turiu su maudomu išsaugojusi derinuka ir naudoju jį, nes agurkai ir taip skanu valgyti :D gal kitaip sakyčiau, jei tą kaukę turėčiau, bet šio žaidimo neteko sužaisti ir prisirinkti spa malonumų :D o tu tikiuosi be traumų praleidai šią dieną su agurkėliais uždengtom akim :D
    Dėl rankinių, priekabi ir aš, nu kliūna ji tuščia nors tu ką, jau taip patingėjo bent kelis siluetus papaišyti, kad trūksta žodžių :D žinai, išbraukus visus necenzūrinius žodžius nelabai kas liktų pasakyti apie kūrėjų darbus :D

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Tema „Zodiako ženklai“ arba senų derinių panaudojimas

Tema „Pop menas“

Tema „Raudonasis kilimas“