Tema „Vestuvių vakarėlis“

Nors žaidime šiandien vestuvių nešvenčia nei viena žaidėja. O gal švenčia tik aš pakvietimo neturiu?......Vis dėlto liksiu prie pradinio savo teiginio, bet žinokit net nuėjau į vakarėlių centrą patikrinti, kad neapsimeluočiau čia 😅

 

 

Na, jei ne vakarėlių centre, tai tada grožio konkurse - vestuvės 😄 Tik nesuprasi kieno, nes nuotakų daug, o svečių mažai 😅 Prie ko suku? Prie to, kad norėjau būti svečias šiame GK vestuvių vakarėlyje, bet kai pamačiau, jog beveik visos pasirinko nuotakų vaidmenį pasidaviau bandos jausmui ir aš 😑😄

Na, sakyti „visos“ negaliu, nes šiandien šniukštinėdama po profilius aptikau ir žavią vestuvių
vakarėlio viešnią - Angel-ą. Vat taip ir įsivaizdavau šiandieninės temos išpildymą 😊 Jei dabar skaitai, tai tikiuosi nesupyksi, kad tave paminėjau ir pasidalinau tavo deriniu šiame įraše 😉

O kalbant apie mane, tai ši tema privertė dar diena ilgiau išlaikyti vakarykščius švelnius bruožus lėlės veide ir pamiršti piktuosius antakius. Negi būsiu nuotaka-siaubūnė? Būtų visai smagu, bet tada GK pergalių geriau net nesitikėti.😂

 Ech, tuoj su tokiom temom žaidimo komanda privers mane tuos antakius su visam pamiršti 😂 Tik dar nežinau, ar tai būtų gerai, ar blogai.. 🤔

 

 

 

 Jeigu jau šiandienos GK tema dedikuota būtent vestuvėms. Tai galima komentaruose padiskutuoti ir apie žaidime organizuojamus vestuvių vakarėlius. Kaip visiems žinoma, po „didžiojo“ žaidimo atnaujinimo vakarėlių trukmė buvo sutrumpinta nuo 8 valandų iki 4 valandų.

Na, bent jau aš manau, kad tame yra tiek privalumų, tiek trūkumų. Kaip pagrindinį privalumą įžvelgčiau tai, kad nebereikia vakarėlio šeimininkei ištisas 8 valandas žiūrėti į kompiuterio ekraną. Iš savo patirties galiu pasakyti, kad bent jau mane tas šiek tiek išvargino 😃 Nes juk negali atsijungti vidury vakarėlio ypač, kai įdėjai tiek pastangų jo organizavimui 😀

Žvelgiant iš kitos pusės ir vėlgi turint omeny visas pastangas ir išlaidas organizavimui, turbūt norisi, kad švente būtų galima džiaugtis ilgesnį laiką ir kad beveik visa diena žaidime būtų skirta tik tavo vestuvėms ar sužadėtuvėms. Todėl 4 valandos gal vis dėlto per mažai? Na, į šį klausimą turbūt geriausiai atsakytų neseniai surengusios vestuvių vakarėlius.

Tokios būtų mano įžvalgos. O ką manote jūs? Kokių pliusų/minusų galite įžvelgti?


 

Komentarai

  1. GK temoj ir man teko sekti bandos jausmu, nes daugumai nedaeina ką reiškia vestuvių VAKARĖLIS, todėl net nesistengiau rengtis kitaip, tik apsirengiau savaip.

    Dėl vestuvių laiko trumpinimo, tai aš esu pikta. Visų pirma mes vis tiek už 1000 vietų turim mokėti 250 safyrų, kai vestuvių trukmė perpus mažesnė. Tai išeina, kad jie plėšia tiek pat, o mums tik nuostolis, nes man asmeniškai, 4h praeina greičiau nei tikėjausi. Jei esu pamergė, tai net nespėju padoriai pasimėgaut vakarėliu. Ką jau kalbėt, kad man 8h buvo per mažai, tai dabar išvis įsivaizduoju, kad mano vestuvės prabėgs, kaip 20 minučių.. 🙃 nu bet yra kaip yra, bet vis tiek adminams rašysiu, kad paknisčiau protą dėl to, nesvarbu, kad nieko nepešiu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nuėjau pas tave į profilį pažiūrėti, ką reiškia tas „savaip“ :D Tikrai puikiai susitvarkei ir nepametei savo stiliaus :D

      Na, tada ne veltui nusprendžiau iškelti šitą diskusiją. Nuojauta kuždėjo, kad pasipiktinusių tikrai yra :D Apie aspektą dėl vietų kažkaip nepagalvojau, bet tikrai neteisybė prieš žaidėjas tas :D

      Panaikinti
  2. Teko ir man prie bandos prisidėti, nes kaip svečias nebuvau įvertinta :D nežinau, bandysiu kažką delioti gal dar, nes nuo pakabos buvau nukabinusi derinuką po MA vidurnakčio, kad užduotį įvykdyti :D Tikriausiai reikėtų pasiūlyti kūrėjams temą "nuotaka" arba, kad pakoreguotų į "vestuvių vakarėlio svečias" :D, tai tada aiškiau gal bus daugumai, kad vestuvių vakarėlis, tai ne prie altoriaus bažnyčioje stovėti :D Dėl vakarėlio laiko, tai man gal kokių 5val bent norėtūsi, nes per sužadėtuves kai nuotraukas dariau, tai man laiko net su svečiais pabendrauti neliko. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip, ir aš manau, kad toks pasiūlymas tikrai būtų naudingas, nes tema būtų kur kas aiškesnė ir iš karto aišku, ką rengtis :D

      Aš asmeniškai norėčiau, kad grįžtuų 8 valandos. Dabar pasitaiko, kad pamirštu kartais, kad koks nors vakarėlis suplanuotas, tai prisijungiu, kai jis būna jau pasibaigęs... Kai buvo 8 valandos, tai didesnė tikimybė dar suspėti apsilankyti, pasveikinti šeimininkę bei nusiųsti dovaną :D

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Tema „Zodiako ženklai“ arba senų derinių panaudojimas

Tema „Pop menas“

Tema „Raudonasis kilimas“