Tema „Į ateitį“

Sveiki! 😊

Po nuobodžios vakar dienos temos šiandien gavom kur kas įdomesnę 😁

Keliaujam laiko mašina į ateitį 😄 Na, tema tikrai puiki, bet bent jau man kažkaip sunku buvo sudėlioti derinį. Galbūt todėl, kad tema fantastinė, o būtent tokios temos man pastaruoju metu labai patinka, todėl negaliu sau leisti sukurti kokią nors nesąmonę 😄  

Sėdėjau drabužinėje gan ilgai išsivertus ant žemės kelis tūkstančius drabužių. Juokinga, jei pabandau įsivaizduot 😂 Bet taip ir buvo 😶 Dėliojau ir vienaip,ir kitaip, bet NIEKO. Kažkoks kūrybinis blokas, ne kitaip...

  Bet PAGALIAU atėjo nušvitimas 😎 Per kelias minutes sudėliojau kažką, kas man patiko. Ech, tas išrankumas 😅 

Ką dar šiandien pastebėjau teisėjaujant grožio konkurse (ir kuo pati pasinaudojau) tai, kad labai populiaru šiandien naudoti drabužius iš dabartinio žaidimo „Grotos“. Atrodo, kad GK tema ne „Į ateitį“, o būtent pagal šį žaidimą 😄  Bet iš tikrųjų, mano nuomone, šio žaidimo drabužiai čia puikiai tinka. Tas futuristinis įdomesnis fasonas, „grotų-narvo“ motyvas tikrai gali būti nesunkiai susiejamas su ateities mada.

Šiandien komentaruose papasakokit, kaip sekėsi jums susidoroti su šia tema, kiek laiko sėdėjote drabužinėje? 😄 Kaip dažnai jums pasireiškia „kūrybiniai blokai“, o gal visai nepasireiškia? Taip pat, kokius derinius jums smagiau kurti - fantastinius ar kadienius? 

 



Komentarai

  1. man joks nušvitimas neateina per tokias temas niekada.... Užsidėjau šarvus, pakovojau trupučiuką ir grįžau prie savo mielo kasdieninio įvaizdžio. :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Laukiau šiandienos įrašo, kad galėčiau paburbėt. :D Aš matyt ne taip toli į ateitį keliavau, nei visos. :'D Buvau uždėjusi lėlei blizgančią veido kaukę su filtrais, įbrukau išmanių prietaisų į rankas ir ką... Likau nutarkuota šikna, o taip nenorėjau iš lėlės parodijos daryt ir grūsti jos į tą "ateivės" paketą. Bet vėl banda diktuoja taisykles, tai sukišau kelias rankas į derinį - žaidimo antivaksėrėms pasidžiaugti būsimomis galimomis mutacijomis. :D Uždėjau skrybėliuką iš naujo žaidimo, batus, tada dar futuristinį veido papuošimą iškapsčiau, biškelį neįprasto makiažo ir gavosi visai nieko futūra... :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Joo, čia įrašų komentarai atvira nuoskaudų lenta :D Jei aš ramiau sureagavau į šios dienos temą, tai jūsų paburbėjimai visada welcome :D
      Mačiau tavo derinį, GK sutikau, pergalę skyriau. Smagiai žiūrisi ta tavo mutantė-futuristė :D

      Panaikinti
    2. Ačiū 💕 Smagu, kad bent kažkam įdomiai susižiūrėjo mano sukurta nesąmonė. :)

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Tema „Zodiako ženklai“ arba senų derinių panaudojimas

Tema „Pop menas“

Tema „Raudonasis kilimas“