Tema „Viskas smėlio spalvos“

Labas!

Vakar vakare žiūrinėjau „Hipių“ kolekciją ir svarsčiau, ką dar galėčiau nuspirkti ir ateityje panaudoti deriniuose. Akis užkliuvo už smėlio spalvos kelnių. Pagalvojau, kad vis tiek kada nors bus tema „Viskas smėlio spalvos“ ir galėsiu jas panaudoti. 

O ką turim šiandien? Būtent šią temą.. Juokinga, bet matyt, kažkokia vidinė nuojauta buvo pas mane, kad apie šitą temą pagalvojau. Aiškiaregė beveik.. 😎😂

Šiandien norėjau sukurti paprastą, neperkrautą derinį su nedaug detalių. Va taip paėmiau ir sugalvojau..😄 Bet spėkit, ar pavyko? Neee.. 

Visų prima, idėja buvo pamiršti tas minėtas kelnias ir pabandyti pavaizduoti elegantišką damą su ilga smėlio spalvos suknele. Na, man elegentiški deriniai nelabai būdingi ir nelabai patinka, todėl sukurti kažką tokio, kas man būtų gražu, vis dėlto nepvyko. Aišku, gal GK teisėjoms būtų patikę, bet ne jom reikės žiūrėt į mano derinį visą dieną, o man 😄 

Taigi, todėl derinį pradėjau lipdyti iš naujo ir galutiniame rezultate gavosi derinys visai nepanašus į tą, kuris būtų paprastas su nedaug detalių 😄 Nežinau, man visad reikia prikrauti į derinį visokių akcentų, detalių. Jei to nepadarau, derinys atrodo per tuščias 😅 Žaviuosi tom lėlėm, kuriom tas pavyksta. O ir jų deriniai iš tikrųjų neatrodo tušti, nors daiktų panaudota nedaug. Na, turbūt čia jau reikia turėti talentą ir išlavintą skonį 😃

Tačiau čia ne vienintelis dalykas, ko nemoku. Taip pat niekaip neišeina sukurti grynai vienspalvio derinio. Visad norisi įterpti kitų spalvų, ypač juodos. Be juodos, apskritai, derinys atrodo..hmm.. net nežinau kaip įvardyti.. Galbūt „nesurištas“ ir pilnai neišbaigtas. Kažkaip juoda spalva būna dažniausiai ta, kuri viską sutvarko 😄

O kaip jums sekasi įvykdyti tokias temas? Mėgstate paprastus, neperkrautus derinius ar esat linkę panaudoti daug detalių? 😄




Komentarai

  1. Labukas :) ne tau vienai norisi pridėti kažko, kad pilnas ir išbaigtas derinys atrodytų, jei pozų nenaudoju, tai nagai yra būtinybė, gaila tik, kad jie ne atskirai kur nors, nes ką nors iš ten į rankas pridėjus, jie dingsta :D be aksesuarų man tuščias derinys atrodo. Po vidurnakčio užduočiai įvykdyti panaudojau savo išsaugotą, bet po to pakeičiau, nes jau pabodo, ne pirmą kartą naudotas buvo :D dėl juodos spalvos, tai ji tikrai viską taiso ir visur tinka, tik vėl klausimas, ar pažodžiui temas supranta teisėjos, ar užtenka, kad būtų tik ta smėlio spalva :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vat būtent, mane irgi erzina šita nagų situacija. Šiaip manau, kad nagam-manikiūrui geriau būtų atskiras skyrius grožio salone, taip kaip yra tattoo ar chna. Vis tiek manikiūras dažniausiai atliekamas grožio salone. Tada, manau, nebūtų tokios problemos, kad jie dingtų kažką įdėjus į rankas :D

      Panaikinti
    2. Dėl nagų pasiūlymą esu rašiusi, kad keltų į grožio salona, bet deja, panašu, kad kūrėjai nagus prisilipina namuose tuos plastikinius :D o kai gėles į rankas paima juos nusilupa taip išeina :D kažin ar adminai dauguma pasiūlymų apskritai tiems kūrėjams perduoda. :)

      Panaikinti
    3. Paskui gėlės nulauš nagus... :( :D O šiaip tai nemanau, su visais pasiūlymais geriau rašyt kaip nors tiesiogiai kūrėjam, o ne per tarpininkus :D Nes gaunasi kaip sugedęs telefonas :D

      Panaikinti
  2. Šiandien tai aš didžiuojuos savo deriniu. Grynai vakar užsipirkau tas "hipiškas" kelnes smėlio spalvos su panašia idėja, tai pasilinksminau šiandien. Negaliu pasakyti, kad labai jau gerai einasi, bet bent man pačiai patinka. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai sveikinu prisijungus į aiškiaregių būrį tada :D Smagu, kad ne mane viena tokia nuojauta buvo apėmus :D

      Panaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Tema „Zodiako ženklai“ arba senų derinių panaudojimas

Tema „Pop menas“

Tema „Raudonasis kilimas“